دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1396 - 09:54
در بازدید نماینده رودبار از دانشگاه آزاد اسلامی تاکید شد

لزوم همسویی  صنعت، تجارت و تولید با دانشگاه

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار با هیات رئیسه این واحد دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر : 214032

به گزارش خبرنگار آنا، نماینده رودبار با تشکر از مجموعه واحد رودبار گفت: «دانشگاه محل بروز افراد کارآمد در جامعه است. با تلاش مضاعف برای افزایش سطح کیفی می توان به این مهم دست یافت؛ صنعت، تجارت و تولید باید با دانشگاه همسو و نزدیکی داشته باشد و در این راستا به بحث پژوهش باید نگاه کاربردی کرد.»


منوچهر جمالی با توجه به ظرفیت های موجود در رودبار و بافت فضای طبیعی منطقه که استعداد راه اندازی رشته های مختلف را دارد، افزود: «رشته های دانشگاهی را باید با توجه به آمایش سرزمینی راه‌اندازی کرد. رودبار با چهار صنعت منحصر به فرد شهرک های صنعتی، سیکل ترکیبی، توربین های بادی و آبی می تواند در موازات آمایش سرزمینی، رشته های کاربردی راه اندازی کند.»


دکتر مهدی فدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار هم با تشکر از جمالی و هیات همراه گزارش مبسوطی از این واحد دانشگاهی و عملکرد آن در توسعه شهرستان رودبار ارائه کرد و گفت: «این واحد با بدنه قوی و کارآمد از هیات علمی می تواند در توسعه رودبار اثرگذار و با طرح های مطالعاتی در زمینه های مختلف علمی گره‌گشای مشکلات باشد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد رودبار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته